Tolstoy, Leo | Anna Karenina (Lättläst)
  • Tolstoy, Leo | Anna Karenina (Lättläst)

Tolstoy, Leo | Anna Karenina (Lättläst)

158,49 kr
Denna bok är förlagsny.

Författare: Tolstoy, Leo
Förlag: LL-förlaget
Genre: Utländska berättare
Ämnesord: Rysk skönlitteratur
Artikelnr: 561913

Bindning & skick: Limhäftad. | År: Utg. 2016 | Omfång: 184 s. | ISBN: 9789188073310 | Språk: Svenska
Typ av bok
Bindning
Kvantitet
LEVERANS: Skickas inom 3-5 vardagar. JUST NU EJ TILLGÄNGLIG I BUTIK I UMEÅ, dock beställningsbar här.

 

Säker sajt

 

Billig enhetsfrakt

 

14 dagars ångerrätt

Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och blir förälskad. Men om hon lämnar sin man kanske hon förlorar sin älskade son.



Det här är en av världens mest kända kärleksromaner. Leo Tolstoj skrev den i slutet av 1800-talet. Nu har Johan Werkmäster skrivit om den till lättläst svenska.
Omslagsfotot visar Greta Garbo i filmen med samma namn.


Denna bok är förlagsny.

Författare: Tolstoy, Leo
Förlag: LL-förlaget
Genre: Utländska berättare
Ämnesord: Rysk skönlitteratur
Artikelnr: 561913

Bindning & skick: Limhäftad. | År: Utg. 2016 | Omfång: 184 s. | ISBN: 9789188073310 | Språk: Svenska
561913-9789188073310

Datablad

BOKREA
Ord. pris

Särskilda referenser

isbn
9789188073310